کد خبر: ۷۱۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
تعداد بازدید: ۲۹۲
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: تا روزی که این لطف شامل حالم شود که به فوتبال خدمت کنم در پرسپولیس هستم.
تا زمانی که بخواهم در فوتبال باشم در پرسپولیس خواهم بودبه گزارش خبرداغ ، علی‌اکبر طاهری در مورد شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در این رقابت ها، اظهار کرد: سطح لیگ برتر فوتبال در فصل گذشته خوب بود و امسال نیز شرایط بهتر شد تا شاهد رقابت نزدیک تیم ها با یکدیگر باشیم. امیدوارم لیگ برتر روز به روز پویا شود و خروجی آن تاثیر خود را بر تیم ملی فوتبال ایران بگذارد.

 

وی ادامه داد: اگر لیگ ها به خوبی اداره شوند و با برنامه ریزی صحیح پیش بروند سطح فوتبال در ایران بیش از پیش خواهد شد و دیگر به راحتی نمی توان در مورد نتایج رقابت ها و وضعیت لیگ اظهار نظر کرد و همین مسئله موجب جذابیت لیگ می شود.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه او در پرسپولیس ماندگار است یا خیر، گفت: باید به دنبال استمرار کار مدیریتی در فوتبال ایران باشیم و کم کم به فوتبال حرفه ای در کشور نزدیک شویم، اگر توانستیم ساختارها را درست کنیم دیگر قائم به شخص نیستیم و سیستم کار را پیش می برد و تا روزی که این لطف شامل حالم شود که به فوتبال خدمت کنم هستم.

 

طاهری در خصوص آشتی تماشاچیان با لیگ برتر و حضور قابل توجه هواداران پرسپولیس در رقابت های این فصل در حمایت از تیم محبوبشان، خاطرنشان کرد: عموما تیم هایی که چنین پشتوانه مردمی دارند باید در مورد آن ها برنامه ریزی خاصی صورت گیرد و خود باشگاه ها ورزشگاه اختصاصی داشته باشند و بلیط فروشی را به شخصه انجام دهد تا بتوانند درآمدزایی کنند.

 

وی افزود: علاوه بر این باید سطح خدمات را برای هواداران بالا ببریم تا دیگر شاهد استرس آن ها قبل از بازی نباشیم، اینکه صندلی ها شماره گذاری شوند و بلیط فروشی اینترنتی مدنظر قرار گیرد تا بدون دغدغه مردم بتوانند دیدارهای مورد علاقه شان را نظاره کنند. آن ها سرمایه اصلی فوتبال هستند و باید در رابطه با آن ها درست برنامه ریزی کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه که چگونه می توان باشگاه ها را در فوتبال ایران به سود دهی رساند؟ یادآور شد: اگر به خوبی از پتانسیل هواداران استفاده کنیم و این پتانسیل بالقوه را بالفعل کنیم قطعا باشگاه ها و فوتبال به سمت درآمدزایی گام بر می دارند.

 

طاهری به بزرگترین نقطه ضعف لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بزرگترین نقطه ضعف لیگ برتر فوتبال ایران عدم اجرای امور توسط باشگاه هاست.  باشگاه های فوتبال ایران فقر اطلاعاتی و اجرایی دارند و این مسئله باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مورد توجه قرار گیرد و آموزش های لازم انجام شود تا باشگاه های این قابلیت را داشته باشند که فعالیت های مربوط به خود را انجام دهند، قطعا این مسئله ای است که توسط کشورهای توسعه یافته به سمت آن حرکت کرده اند.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا وقت آن نرسیده که بلیط فروشی به باشگاه ها واگذار شود یا خیر، خاطرنشان کرد: رییس فدراسیون فوتبال نیز از مدت ها قبل به این مسئله تاکید کردند و برنامه هایی در این راستا وجود دارد.

 

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: