کد خبر: ۷۱۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
ژوزه مورینیو پس از صعود تیمش به نیمه‌نهایی لیگ اروپا در مورد دیدار تیمش با اندرلخت صحبت کرده است.
مورینیو: برخی از بازیکنان باید از رشفورد یاد بگیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت نود: ژوزه مورینیو پس از صعود تیمش به نیمه‌نهایی لیگ اروپا در مورد دیدار تیمش با اندرلخت صحبت کرده است.

 شیاطین سرخ درحالی با پیروزی ۲-۱ مقابل اندرلخت به جمع ۴ تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند که این بازی تحت الشعاع موقعیت‌های از دست رفته‌ی فراوان بازیکنان این تیم بود. مورینیو پس از بازی در مورد رشفورد و عملکرد خوبش در این بازی به Bt sportگفت:

من به او اعتماد دارم و حتی وقتی او گلزنی نمی‌کند، اعتماد کاملی به او دارم. او نگرش خیلی خوبی دارد و شاید برخی از بازیکنان باید با دیدن او بفهمند که من چه چیزهایی از آن‌ها می‌خواهم!فکر می‌کنم ۱۷ شوت زدیم که ۱۰ تای آن در چارچوب بود. بازی سختی داشتیم که شاید از روی آمار بازی متوجه آن نشوید. تا وقتی با ۳ هافبک بازی نکردیم، کنترل خوبی بر روند بازی نداشتیم.

وی در مورد مصدومیت زلاتان و روخو نیز گفت:

به نظرم مصدومیت‌های ساده‌ای نبودند اما ترجیح می‌دهم منتظر آزمایشات پزشکی باشم! وضعیت آن‌ها به نظرم خوب نیست.

گفتنی است قرعه‌کشی نیمه‌نهایی رقابت‌ها بعد از ظهر فردا برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: