کد خبر: ۷۱۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۹۱۵
دو هفته مانده به پایان لیگ برتر، فاصله پرسپولیس و استقلال به بیشترین اندازه از شروع این فصل لیگ برتر رسید.
بیشترین فاصله پرسپولیس با استقلال و یک نکته عجیببه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس از هفته ابتدایی لیگ شانزدهم، بالاتر از استقلال بود و با توجه به قطعی شدن قهرمانی، این اتفاق تا پایان فصل هم ادامه خواهد داشت. استقلال نیم فصل دوم، نتایج بهتری گرفت اما در نهایت نتوانست فاصله را کاهش دهد و حالا، به 14 امتیاز رسیده است.

 

البته این فاصله، بیشتر فاصله امتیازی دو تیم در تاریخ لیگ برتر نیست. لیگ هفتم پرسپولیس 22 امتیاز بیشتر از استقلال گرفت و حتی با کسر 6 امتیاز فیفا، این فاصله 16 امتیاز شد. لیگ یازدهم هم استقلال 24 امتیاز بیشتر از پرسپولیس کسب کرد. نکته عجیب، اینجاست که پرسپولیس و استقلال در لیگ‌های یازدهم و هفتم به ترتیب، دوازدهم و سیزدهم شدند اما این فصل تفاوت امتیازی آن‌ها فقط با دو رده فاصله است.

 

فاصله پرسپولیس و استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر، 10 امتیاز بود و نیم فصل دوم فقط 4 امتیاز به آن اضافه شد. استقلال در مقطعی، این فاصله را به 9 امتیاز هم رسانده بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: