کد خبر: ۷۱۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۷
هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید در آینده‌ای نزدیک قراردادش را با باشگاه را تمدید خواهد کرد.
ایسکو در آستانه تمدید قرارداد با رئال مادریدبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: ایسکو، یکی از ستاره‌های این فصل تیم فوتبال رئال مادرید بوده است. بازیکنی که در کمتر بازی به عنوان یک بازیکن ثابت راهی زمین شده اما رکورد خارق‌العاده‌ای دارد. ایسکو هر زمان که برای رئال مادرید وارد زمین شده تاثیر زیادی در موفقیت‌های و پیروزی‌های تیمش داشته است.

وی بعد از درخشش‌های اخیر از تیم‌های مختلفی با پیشنهادهای زیادی مواجه شده است. این در حالی است که قرارداد فعلی ایسکو با رئالی‌ها تا سال 2018 اعتبار دارد. سران باشگاه اسپانیایی مذاکرات تمدید قرارداد با هافبک ملی‌پوش خود را آغاز کرده‌اند و حالا این بازیکن اعلام کرده که به زودی این تمدید قرارداد نهایی خواهد شد.

ایسکو در مورد مذاکرات با باشگاه رئال مادرید اظهار داشت: به تمدید قرارداد نزدیک هستیم. بارها گفته‌ام که می‌خواهم سال‌های زیادی در رئال بمانم.

ستاره اسپانیایی کهکشانی‌ها قرار است در قرارداد جدیدش دستمزد بیشتری از رئال مادرید دریافت کند. گفته می‌شود دستمزد سالانه ایسکو در این قرارداد چیزی حدود 7 میلیون یورو خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: