کد خبر: ۷۱۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۳
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برانکو در این فصل زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید، گفت: او را حفظ خواهیم کرد تا بتوانیم فصل آینده نیز قهرمان شویم.
بهترین خبر ممکن برای پرسپولیسی ها بعد از جشن قهرمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علی‌اکبر طاهری پس از پایان جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: قبل از هر چیز این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم، آنها زحمات زیادی کشیدند و امشب با بازیکنان محبوبشان جشن قهرمانی گرفتند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو را حفظ خواهید کرد و قرارداد پنج ساله با او خواهید بست؟ ادامه داد: برانکو فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد اما تلاش می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی دقیق، قراردادی درازمدت با او ببندیم تا بتوانیم همچنان از او در پرسپولیس استفاده کنیم و باز هم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

 

شایان ذکر است خبر ادامه کار برانکو با پرسپولیس در فصل هفدهم بی شک بهترین خبر ممکن برای هواداران سرخ در این روزهای خوب می باشد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: