کد خبر: ۷۱۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۵
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم گفت:تمام تمهدیدات لازم را برای جلوگیری از تهدیدات احتمالی اندیشیده‌ایم.
هدف ما برگزاری انتخابات سالم است/ با هر کسی که امنیت انتخابات را برهم بزند برخورد می‌کنیمبه گزارش خبرداغ،حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تهدیداتی که ممکن است روند برگزاری انتخابات را دچار اختلال کند،گفت: برای تمامی تهدیداتی که ممکن است انتخابات سالم را که مد نظر همه است تمهیداتی را پیش بینی کرده‌ایم و در صورت لزوم به کار خواهیم بست.

او تاکید کرد: تهدید خاصی نمی‌بینیم ، کاندیدا، احزاب سیاسی، جریانات، مسئولین و متولیان باید مر قانون را رعایت کنند و منافع ملی را در نظر بگیرند.

او در ادامه افزود: تهدید خاصی وجود ندارد فقط کسانی که دست اندر کار هستند و مخصوصا رسانه‌ها باید  به برگزاری سالم انتخابات کمک کنند.

ذوالفقاری با بیان این که اهداف جناحی نباید مورد هدف باشد، عنوان کرد:  در وهله اول برگزاری انتخابات سالم باید هدف باشد.

او در پاسخ به این سوال که طرفداران نامزدی خاص نسبت به رد صلاحیت کاندیدایشان هشدار داد‌ه‌اند ، گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام اما فرقی هم نمی‌کند چه کسی باشد این کار را انجام دهد. این اقدامات جرم است و باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: