کد خبر: ۷۱۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۱
نماینده آستارا در جریان نشست علنی امروز نسبت به رفتار زشت مسئولان فردوگان تفلیس با مسافران زن ایرانی انتقاد کرد و معاون پارلمانی وزارت امور خارجه نیز با درخواست ارائه مدارک، موضوع را پیگیری کرد.
انتقاد نماینده آستارا به رفتار ناشایست مسئولان فردوگان تفلیس با مسافران زن ایرانی/ درخواست ارائه مداراک از سوی معاون پارلمانی وزارت خارجهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ولی داداشی در جریان نشست علنی امروز مجلس در یک اخطار قانون اساسی با استناد به ماده ۱۵۲ اعلام کرد: اتفاق ناگواری که در تفلیس گرجستان برای تعدادی از هموطنان‌مان افتاد، باعث نگرانی است.

او گفت: متاسفانه تعدادی از شهروندان زن ایرانی در فردوگان تفلیس به بهانه بازرسی بدنی عریان کرده‌اند و شاهدان عینی نیز در صحنه حضور داشته و حاضرند شهادت دهند.

نماینده اصولگرای آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درصورتی که مسئولان دستگاه دیپلماسی این شاهدان را برای ارائه شهادت دعوت کنند، ما می‌توانیم آن‌ها را معرفی کنیم؛ چرا که غیرت، عزت و شرف ایرانی اجازه نمی‌دهد چنین اتفاقی بیفتد.

او گفت: تا کی قرار است در مقابل این کشورهایی که با شهروندان ایرانی رفتاری خصومت‌آمیز دارند، انفعالی عمل کنیم. از هیات رییسه مجلس خواهشمندم این مسئله را پیگیری کنند و مسئولان دستگاه دیپلماسی که هم‌اکنون در صحن علنی مجلس حضور دارند نیز موضوع را پیگیری کنند.

مسعود پزشکیان که برای ساعتی ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، پس از استماع صحبت‎‌های خصوصی حسن قشقاوی معاون پارلمانی وزارت امور خارجه که همان لحظه در صحن علنی مجلس حضور داشت، گفت: مسئولان مربوطه و معاون امور مجلس وزارت خارجه هم‌اکنون در صحن هستند. باتوجه به اینکه روابط ما با کشور گرجستان دوستانه است، لازم است مدارک خود را به مسئولان وزارت امور خارجه ارائه کنید.

 حسن قشقاوی حین بیان تذکر داداشی با حضور در جایگاه هیات رییسه مجلس، به بیان توضیحاتی در این رابطه به مسعود پزشکیان پرداخت و درنهایت نایب رییس مجلس به تذکر نماینده آستارا پاسخ گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: