کد خبر: ۷۱۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۴
روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این‌که دست‌اندرکاران کمپ ناصر حجازی اقدام به نگهداری و پرورش مرغ و خروس در محل تمرین آبی‌پوشان کرده‌اند.
پرورش مرغ‌ و خروس در کمپ استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از شهروند: استقلال با هدایت منصوریان امسال بحران‌های بسیار بزرگی را پشت سر گذاشته است. تغییرات مدیریتی جنجالی ابتدای فصل،  کسب نتایج ضعیف تیم در نیم فصل اول، چندین مرحله تعطیلی تمرین‌ها به خاطر عدم پرداخت پول با اعتصاب بازیکنان، درگیری‌های اعضای هیأت‌مدیره با بازیکنان و منصوریان،‌ محرومیت از نقل و انتقالات با حکم فیفا تنها بخشی از بحران‌های بزرگی بودند که به وجود آمدند.  منصوریان و شاگردانش روزهای سختی را برای رسیدن به آرامش امروز پشت سر گذاشتند،‌ اما حالا با یک حاشیه جدید و بزرگ رو‌به‌رو شده‌اند که مربوط به پرورش مرغ و خروس در کمپ تمرینی آنهاست!

پرورش مرغ و خروس در کمپ

روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این‌که دست‌اندرکاران کمپ ناصر حجازی اقدام به نگهداری و پرورش مرغ و خروس در محل تمرین آبی‌پوشان کرده‌اند. در خبرهای منتشر شده به این مسأله اشاره شده بود که این مسائل امکان دارد سلامتی بازیکنان استقلال را به خطر بیندازد و اقدامی کاملا غیرحرفه‌ای به حساب می‌آید. با این وجود همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد ماجرا به قدری سروصدا کرد که استقلالی‌ها مجبور شدند درباره آن واکنش نشان بدهند.

توجیه فریبا و نصراللهی

بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال با تأکید روی این جمله که:   «من ندیدم که در کمپ استقلال مرغ نگهداری شود اما اگر این اتفاق هم افتاده باشد مگر اشکالی دارد؟» سعی کرد این ماجرا را عادی جلوه بدهد. نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال هم در واکنش به این اتفاق گفت:  «اشکالی ندارد که چند تا مرغ و خروس در کمپ نگهداری شوند. این همه کلاغ و گنجشک آن‌جا هست، این چند تا مرغ هم باشند. مدیریت کمپ خوب است و با چند تا مرغ مدیریت ایشان زیر سوال نمی‌رود».

نگهداری مرغ و خروس برای دفع قضا و بلا!

نوک پیکان انتقاد‌‌ها بعد از مدیران باشگاه استقال که نظارتی روی اتفاقات کمپ تمرینی تیم نداشتند به سمت مدیر کمپ ناصر حجازی بود. همین مسأله باعث شد حسن خاوری به نگهداری طیور در این محل در مصاحبه‌ با رسانه‌ها واکنش نشان بدهد و بگوید:   «مرغداری که نیست اما نگه داشتن مرغ و خروس در محل کمپ برای دفع کردن قضا و بلا است! ما عادت داریم که جلوی پای بازیکنان قربانی کنیم و این حیوانات هم برای همین در محل کمپ وجود دارند.این انتقادات بی انصافی است چون وجود مرغ در کنار محل تمرین اتفاق عجیبی نیست. نباید بی‌جهت یک موضوع به این کوچکی بزرگ شود. ما همواره به اصحاب رسانه احترام گذاشتیم و نباید از این مطالبات برای حاشیه سازی منتشر شود.»

همه منتظر عکس‌العمل نهایی باشگاه

درباره این‌که هدف از نگهداری طیور در کمپ یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال ایران چیست اختلاف نظر زیاد است. این‌که مرغ و خروس برای دفع قضا و بلا آن‌جا نگهداری می‌شوند یا  اهداف اقتصادی نگهدارندگان بماند. باید دید مدیران باشگاه‌ استقلال دستور جمع‌آوری طیور را خواهند داد یا با ادامه پرورش و حیات آنها در کنار زمین تمرین تیم موافقت می‌‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: