کد خبر: ۷۱۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۸
در تمرین پرسپولیس اتفاق افتاد؛
مهاجم پرسپولیس در واکنش به عذرخواهی گلر تیم گفت: «یکی طلب من! دفعه بعد که من به یک برنامه تلویزیونی رفتم تلافی خواهم کرد!»
طارمی خطاب به بیرانوند: یکی طلب من، تلافی می کنم!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علیرضا بیرانوند دروازه بان صادق و خوش صحبت پرسپولیس در برنامه خندوانه ناخواسته به مهدی طارمی تیکه انداخت و گفت که با گل نزدن هایش همه را حرص می دهد!

 

روز گذشته تمرین پرسپولیس در حالی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که بیرانوند بلافاصله پس از دیدن طارمی نزد او رفته و بابت شوخی و حرف هایی که در خندوانه زده بود عذرخواهی کرد.

 

جالب آن که مهدی طارمی هم فقط گفت: «یکی طلب من! دفعه بعد که من به یک برنامه تلویزیونی رفتم تلافی خواهم کرد!»

 

البته این دو بازیکن ارتباط فوق العاده خوبی با یکدیگر داشته و همه چیز به خوبی خوشی تمام شد و طارمی هم به همبازی اش در پرسپولیس و تیم ملی اطمینان خاطر داد که کوچکترین دلخوری از او ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: