کد خبر: ۷۱۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۳
به سبب جان باختن تعدادی از هموطنان‌ آذری‌زبان، فردا در آذربایجان شرقی عزای عمومی اعلام شد.
اعلام یک روز عزای عمومی در آذربایجان شرقی / تعیین هویت 30 جان‌باخته سیلبه گزارش خبرداغ ، به دلیل حادثه طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل که سبب جان باختن تعدادی از هموطنان‌ آذری زبانمان شد، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی فردا مورخ ۲۷ فروردین ۹۶ را عزای عمومی اعلام کرد.

تعیین هویت 30 جان باخته سیل

همچنين سازمان پزشکی قانونی از شناسایی و تعیین هویت 25 جان‌باخته سیل آذربایجان شرقی و پنج جان‌باخته سیل کردستان در پزشکی قانونی خبر داد.

به گزارش سازمان پزشکی قانونی از صبح امروز (شنبه) تاکنون 18 جسد از قربانیان سیل عجب‌شیر و هفت قربانی سیل در آذرشهر برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شدند و کار تعیین هویت روی آنان انجام شد.

این گزارش افزود: 9 جسد دیگر در عجب‌شیر و 2 جسد در آذرشهر طی عملیات جستجو پیدا شدند که در حال انتقال به پزشکی قانونی هستند.

در استان کردستان نیز به دنبال وقوع سیل چهار جسد در شهرستان سقز و یک جسد در بانه به پزشکی قانونی ارجاع شد که نسبت به شناسایی این اجساد اقدامات لازم صورت گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: