کد خبر: ۷۱۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۷
سروش رفیعی قرارداد خودش با پرسپولیس را هنوز تمدید نکرده است به این امید که با رسیدن پیشنهاد اروپایی بتواند لژیونر شود.
ناکامی ایجنت ستاره پرسپولیس/ شاه‌ماهی سرخ مجبور به تمدید می‌شودبه گزارش خبرداغ ، با توجه به اینکه شماره 7 پرسپولیس ملی پوش نیست و در تیم کی روش بازی نمی کند هیچ پیشنهاد اروپایی به دستش نرسیده است.

 

جالب آن که حتی یک ایجنت فعال در حوزه خلیج فارس که قول ترانسفر سروش رفیعی به قطر را داده بود نتوانسته در لیگ ستارگان تیمی برای هافبک خلاق و شیرازی پرسپولیس پیدا کند.

 

عملکرد سروش رفیعی در لیگ قهرمانان آسیا هم به گونه ای نبوده که بتواند توجه تیم های قطری را به خود جلب کند و به همین خاطر پیش بینی می شود این بازیکن قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند.

 

گفتنی است سروش رفیعی در نقل و انتقالات نیم فصل با قراردادی که مدت آن تا پایان لیگ شانزدهم بود به پرسپولیس پیوست و پس از اتمام لیگ برتر به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی که دلش خواست ملحق شود.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: