کد خبر: ۷۱۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر از لحاظ جریمه فیفا مشکلی ایجاد نشود و شرایط مهیا شود اولویت اول تا دهم من ماندن در تراکتورسازی است.
اگر اتفاق خاصی نیفتد فصل بعد هم در تراکتورسازی خواهم ماندبه گزارش خبرداغ ، سینا عشوری درباره آخرین وضعیت درمان مصدومیت خود گفت: در حال حاضر روند درمانی خوبی را پشت سر می گذارم و به صورت انفرادی تمرین می کنم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا 2 هفته دیگر شرایط بازی پیدا می کنم.

 

وی درباره اینکه تکلیف قرارداد او با باشگاه تراکتورسازی چکونه است و آیا این موضوع  به قبل از تاریخ ممنوعیت تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی بر می گردد یا بعد از آن، تاکید کرد: هنوز باشگاه درباره این موضوع با من صحبت نکرده اما مدیربرنامه هایم پیگیر این موضوع است. اگر مشکلی در این زمینه وجود نداشته و شرایط مهیا باشد اولویت اول تا دهم من ماندنم در تراکتورسازی است.

 

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر از لحاظ جریمه فیفا مشکلی ایجاد نشود و شرایط مهیا شود اولویت اول تا دهم من ماندن در تراکتورسازی است.

 

عشوری درباره صحبت هایی که درمورد جدایی قلعه نویی از تراکتورسازی مطرح می شود و اینکه آیا ماندن یا رفتن او در این تیم به وضعیت حضور قلعه نویی بستگی دارد یا نه تاکید کرد: من درباره شرایط خودم با قلعه نویی صحبت کردم و در این بین او صحبتی از رفتن نکرد. تراکتورسازی فصل گذشته یازدهم شد اما شرایط این فصل آن اصلا قابل مقایسه با فصل قبل نیست و شانس بالایی برای دوم شدن در لیگ و قهرمانی در جام حذفی دارد.

 

وی ادامه داد: قلعه نویی مربی بزرگی است و کارکردن با او برای من باعث افتخار اما ماندن من در تراکتورسازی ارتباطی به ماندن یا رفتن وی ندارد و همانطور که گفتم اگر از لحاظ جریمه فیفا مشکلی ایجاد نشود و شرایط مهیا شود اولویت اول تا دهم من ماندن در تراکتورسازی است.

 

عشوری درباره برد تراکتورسازی مقابل پدیده  اظهار داشت: به بازیکنان پدیده خیلی جوانمردانه و تاکتیکی مقابل تراکتورسازی بازی کردند و به بازیکنان خودمان هم خسته نباشید می گیم بویژه بازیکنان جوان تیم که فراتر از آنچه تصور می شد بازی مردند. متاسفانه شاهد بودیم یک عده غیرفوتبالی علیه قلعه نویی و کادرفنی اخیرا بی اخترامی کردند و خیلی خوشحالم که با این برد کادرفنی از فشار زیادی که قرار داشت خارج شد.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: