کد خبر: ۷۱۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۶۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص سهمیه جذب یک هزار و 80 نفر نیروی آموزشی در سطح استان از طریق برگزاری آزمون استخدامی در تابستان امسال خبر داد.
جذب 1080 نفر نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش خوزستانبه گزارش خبرداغ ، محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در صورت صدور مجوز ردیف استخدامی از سوی مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور 25 هزار نفر نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی پیمانی برای سال تحصیلی 98 – 97 در وزارت آموزش و پرورش جذب می‌شوند. 

وی افزود: در این آزمون در مجموع یک هزار و 80 نفر برای سال تحصیلی 98 - 97 جذب آموزش و پرورش خوزستان می‌شوند؛ سهمیه استخدام پیمانی در مقطع ابتدایی 601 نفر و دیگر مقاطع نیز 479 نفر است. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: فرآیند استخدام و جذب این افراد در تابستان سال جاری انجام می‌شود و برای سال تحصیلی 98 – 97 وارد آموزش و پرورش استان  می‌شوند . 

تقی‌زاده گفت: همچنین 15 هزار نفر دانشجوی متعهد به خدمت در دانشگاه‌های وابسته برای سال تحصیلی 1401 – 1400 جذب آموزش و پرورش در کشور می‌شوند که از این نظر نیز سهمیه پذیرش در استان خوزستان 235 نفر در مقطع ابتدایی و 179 نفر در دیگر مقاطع  برای سال  تحصیلی 98 – 97 است و از این طریق 414 نفر جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند. 

وی عنوان کرد: در مجموع در سال تحصیلی 98 – 97 یک هزار و 494 نفر نیروی انسانی جدید به آموزش و پرورش خوزستان وارد می‌شود.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: