کد خبر: ۷۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
یکی از نامزدهای جمنا در انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: قرار نبود هیات موسس جمنا نامزد انتخابات نشوند.
قرار نبود هیات موسس جمنا نامزد انتخابات نشوندبه گزارش خبرداغ،حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا حاضرید به خاطر کسی که خود را مستقل از جمنا می‌داند کناره‌گیری کنید، گفت: ما به شورای جمنا اعتماد کردیم و آنها باید این مساله را بررسی کنند. کسانی که جمنا را پذیرفتند رقابت بین ‌این افراد است.

او در واکنش به این سوال که آقای رییسی این مساله را پذیرفتند، اظهار داشت: بنده عرض کردم که این موضوع را شورای جمنا باید بررسی کند و نظر بدهد.

حاجی‌بابایی در ادامه در خصوص اینکه در ابتدای کار جمنا قرار بر این شد که هیات موسس کاندیدای ریاست‌جمهوری نشوند و به همین دلیل خانم دستجردی کاندیدا نشدند، خاطرنشان کرد: نه این موضوع صحت ندارد چون ۱۰ نفر هیات موسس به صورت موقت فعالیت کردند و خانم دستجردی هم می‌توانست کاندیدا شود. باید بین این سه هزار نفر رای گیری انجام شود و پس از رای گیری دیگر کسی نباید در این جمع حضور پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: