کد خبر: ۷۱۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۸۹
محمود احمدی نژاد از دادستان کل کشور به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد.
احمدی نژاد از دادستان کل کشور شکایت کردبه گزارش خبرداغ به نقل  از ایسنا ،  سید علی اصغر حسینی وکیل دفتر رئیس جمهور سابق، ضمن اعلام این خبر با اشاره به اظهارات اخیر حجت الاسلام والمسلمین منتظری در بخشی از سخنرانی خود در مراسم تودیع و معارفه دادستان یزد، افزود: این سخنان بازتاب وسیعی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشته و تمامی این رسانه‌ها، آقای احمدی نژاد را مخاطب سخنان آقای منتظری اعلام کرده‌اند و تا این لحظه هیچ تکذیبیه یا اطلاعیه‌ای مبنی بر سوء برداشت رسانه ها از طرف دادستانی کل کشور صادر نشده است.

وی گفت: لذا علیه دادستان کل کشور در دادسرای ویژه روحانیت طرح شکایت خواهیم نمود و امیدواریم صرفنظر از اینکه آقای منتظری خودشان رئیس دادگاه ویژه روحانیت هم هستند، به این شکایت به طور عادلانه رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
مثلی هست میگوید بز وقتی به بدبختی دچار شود نان چوپانش را میخورد و انوقت معلو است چه بلایی سرش میاید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: