کد خبر: ۷۱۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۰۸
با توجه به پایان قرارداد جباری با الاهلی به احتمال خیلی زیاد او در تابستان به جمع آبی پوشان پایتخت برخواهد گشت.
بمب جذاب آبی‌ها در آستانه انفجار/ شاه ماهی نقل و انتقالات در تیررس منصوریانبه گزارش خبرداغ ،احمد نوراللهی، هافبک سرباز تراکتورسازی هم مصاحبه محمدعلی ترکاشوند را بی‌پاسخ نگذاشت و در این رابطه گفت: واقعاً این حرف‌ها اهمیت ندارد و من هم اهل حاشیه نیستم. شما می‌توانید از خود آقای برانکو بپرسید که من خائن هستم یا نه؟


وی ادامه داد: من چند ماه زودتر نزد سرمربی تیم رفتم و به آقای برانکو گفتم که باید به خدمت سربازی بروم. این کار را انجام دادم تا کادر فنی زودتر به فکر باشد و یک مرتبه غافلگیر نشود. شما دیدید که خود آقای برانکو هم روز آخری که برای پرسپولیس بازی کردم، بازوبند کاپیتانی را به من داد و تشکر کرد. حالا این حرف‌ها و بحث خیانت چرا مطرح می‌شود، واقعاً نمی‌دانم.


هافبک پرسپولیس افزود: من در پرسپولیس بازی کردم و هواداران پرشمار آن را دوست دارم. دلم نمی‌خواهد با جواب دادن به برخی حرف‌ها تیم را به حاشیه ببرم. طرفداران پرسپولیس بهترین قاضی هستند و خوب می‌دانند احمد نوراللهی خائن نیست.


نوراللهی در پایان گفت: من ادعایی ندارم اما هواداران پرسپولیس خوب می‌دانند چه کسانی برای این تیم زحمت کشیده‌اند. برای تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: