کد خبر: ۷۱۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۰
خبرگزاری مهر در گزارشی که در۲۲ فروردین ۱۳۸۴ از نشست مطبوعاتی محمدباقر قالیباف،کاندیدای ریاست جمهوری نهم منتشر کرد، او را سراپا قهوه‌ای خواند.
ست قهوه‌ای آقای خلبان/ قالیباف امسال چه تیپی می‎زند؟به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، پیراهن قهوه ای ، کاپشن قهوه ای ، شلوار قهوه ای و کفش قهوه ای قالیباف و پرده قهوه ای رنگی که پشت سر وی بود ، از برنامه ریزی مفصل این کاندیدا و اعضای ستاد انتخاباتی اش برای این جلسه حکایت داشت. البته حرکتهای بسیار دست و صورت وی به هنگام مصاحبه ربطی به توصیه مشاوران او نداشت ؛ زیرا قالیباف همیشه اینگونه صحبت می کند.

حدود ۴۰ نفر به عنوان مجری این مراسم مشغول به فعالیت بودند.

مسئولان پذیرایی از میهمانان نیز به گونه ای منظم و با لباس های متحد الشکل اقدام به پذیرایی از حاضران در نشست مطبوعاتی می کردند.

قالیباف یکبار دیگر در سال ۹۲ به میدان آمد و شکست سنگینی را تحمل کرد. او در انتخابات سال ۹۶ هم کاندیدا شده ما معلوم نیست هنوز هم رنگ قهوه ای را انتخاب خواهد کرد یا رنگ دیگری را برمی گزیند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: