کد خبر: ۷۱۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۰
در شش ماه نخست سال و در روز پایانی هر هفته برنامه های شاد و متنوعی در پیاده راه هنربرای ساکنان و گردشگران جزیره کیش اجرا می شود.
پایان هفته های شاد با برگزاری برنامه های مفرح در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پیاده راه هنرکیش، هنرمندان کار آفرین جزیره ، از ساعت 19 تا 22 و سی دقیقه هر پنجشنبه مقابل تالار شهر کیش به عرضه محصولات و صنایع دستی می پردازند.

اجرای موسیقی سنتی و شاد، مسابقات مفرح خانواده و کمدی استند آپ از دیگر برنامه های پیاده راه هنر در این مکان است.

همچنین در روزهای جمعه هر هفته از ساعت 18 تا 21 و سی دقیقه در پارک ماهیگیر کیش عرضه محصولات صنایع دستی بانوان کارآفرین انجام می شود. همزمان با این برنامه، مسابقه ماشین های کنترلی نیز در این مکان برگزار می شود.

شایان ذکر است، این برنامه های شاد از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد شادی و نشاط بین ساکنان و گردشگران کیش در شش ماه نخست سال برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: