کد خبر: ۷۱۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آیت الله هاشمی درباره تبعیت‌شان از رهبری می‌گفتند «گاهی اختلاف نظرهائی پیش می آید ولی هر جا نتوانیم حل کنیم من کوتاه می آیم و از ایشان تبعیت می‌کنم» این کار آقای هاشمی به دلیل این بود که ایشان به ولایت فقیه اعتقاد داشتند.
آیت الله هاشمی معتقد به ولایت فقیه بود/صلاحیت احمدی‌نژاد خود به خود رد استبه گزارش خبرداغ ، محمد مهدی عبدخدایی در گفت‌وگو با ایلنا،  با اشاره به ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد و توصیه صریح رهبری برای عدم کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر احمدی نژاد ولایت فقیه را به صورتی که امام خمینی تبیین می‌کردند پذیرفته باشد و اگر احساس کند که رهبری با این ثبت نام مخالف است  نباید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شدند و باید صلاحیت ایشان به صورت خود به خود رد شود زیرا بر خلاف نظر ولی فقیه و تقریبا بر خلاف قانون اساسی عمل کرده است.

او افزود: حضرت امام به ولایت مطلقه فقیه معتقد بودند و از اصول دین می دانستند و اگر احمدی‌نژاد با همین چارت، امام و ولی فقیه را قبول کرده باشد نباید ثبت نام می‌کرد. آیت الله هاشمی هم در صحبت‌های خود می‌گفتند «گاهی اختلاف نظرهائی پیش می آید ولی هر جا نتوانیم حل کنیم من کوتاه می آیم و از ایشان تبعیت می‌کنم» این کار آقای هاشمی به دلیل این بود که ایشان به ولایت فقیه اعتقاد داشتند. هیچ مانعی ندارد که کسی با نظر ولی فقیه اختلاف داشته باشد ولی در عام باید حکم را بپذیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
بنده نیزبانظرحضرتعالی موافقم مرحوم آیت اله هاشمی صراحتا میگفتند اگربانظررهبری مخالف بودند لیکن درنتیجه گیری معیارش حکم حکومتی رهبربود حال آنکه احمدی نژاد با گستاخی تمام درچندین نوبت سرپیچی از دستورات رهبری عملا دهن کجی نموده وبا لفاظی وحرکات کودکانه وبسیارسخیف که نشان ازعدم بلوغ سیاسی میباشد درپی تشنج وفشاربرمسئله انتخابات میباشدکه از این جور چند منظوررا دنبال میکند1-درپی انتقام جوئی ازدولت فعلی در مناظره انتخاباتی واستفاده حداکثری میباشد2-همانطوری که قبلا نیزگفت آمده تابافشاربه خبرگان تاآخرین لحظه تایید بقائی را بگیرد3-دهن کجی به توصیه رهبری همانند یازده روز خانه نشینی 4-وجودنفاق در خود ویارانش درتبعیت از رهبری و سایر مراجع5-خودبزرگ بینی وامید به آرای قبلی مردم چنانچه شعاربهار بهار از زبان ایشان ویارانش نشانگرحکومتی فراترازموجودیت فعلی جمهوری اسلامی دراذحان خودوهمپالیگی هایش میباشد . وسلام
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: