کد خبر: ۷۱۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۶۶۵
رضایی از شرایط مالی راضی نیست؛
مهاجم تیم فوتبال استقلال در این روزها اصلا از شرایط مالی خود راضی نیست و باشگاه را با تهدیدهای جدی روبرو کرده است.
بازیکن استقلال به سیم آخر زد؛ پول ندهید به پرسپولیس می رومبه گزارش خبرداغ ، کاوه رضایی که ستاره و بهترین بازیکن این فصل استقلال بوده است، در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ برتر تنها 50 درصد از مطالباتش را دریافت کرده است و از این شرایط بسیار ناراحت است.

 

کاوه رضایی طی تماسی که با مسئولان باشگاه استقلال داشته است، مدیران این باشگاه را تهدید کرده که در صورتی که پولش را دریافت نکند، از این تیم جدا خواهد شد و به پرسپولیس می رود.

 

برانکو ایوانکوویچ در نقل و انتقالات تابستانی تمایل زیادی داشت که کاوه رضایی را جذب کند و با جدایی او از استقلال به احتمال زیاد دوباره برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد هرچند که مدیران استقلال به سادگی او از دست نخواهند داد.

خبر ورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
سلام
میخاستم بگم جون مادرت همونجا بمون .شما لازم نکرده بیاین پرسپولیس . همونجا باش ایشاله سال بعد قهرمان میشین .هر موقع خوب بزرگ شدی برو یه تیم دیگه اونجا بازی کن پرسپولیس جای امثال شماها نیستش.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: