کد خبر: ۷۱۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۱
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: از فرایند ادامه گفت‌وگوها میان دولت و مخالفان ونزوئلا به منظور حل و فصل مسالمت‌آمیز اختلافات حمایت می‌کنیم.
از فرایند ادامه گفت‌وگوها میان دولت ونزوئلا و مخالفان حمایت می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی در واکنش به تحولات اخیر در ونزوئلا گفت: برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمریکای لاتین، به ویژه کشور دوست و برادر ونزوئلا، از اهمیت زیادی برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است. به عقیده ما، تداوم ناآرامی‌ها در این کشور به نفع هیچ کدام از طرف‌ها نیست و می‌تواند فشارهای فزاینده‌ای را بر مردم ونزوئلا وارد کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از دولت قانونی و برآمده از آرای ملت ونزوئلا است. ما از فرایند ادامه گفت‌وگوها میان دولت و مخالفان به منظور حل و فصل مسالمت‌آمیز اختلافات حمایت می‌کنیم و در عین حال، مخالفت خود را با هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا اعلام و خواستار احترام به استقلال و حاکمیت آن کشور هستیم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: