کد خبر: ۷۱۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید: ۸۰۶
به گفته سازمان‌های امدادرسان، تعداد پسران پناهجوی جوانی که به تن‌فروشی رو می‌آورند در برلین به صورت روزافزون بالا می‌رود. دلیل این پدیده قطع کمک مالی به پسرانی است که به سن قانونی رسیده‌اند.
رواج تن‌فروشی در میان پناهجویان جوان در آلمانبه گزارش خبرداغ ، در برلین تعداد پناهجویان جوانی که تن خود را می‌فروشند رو به افزایش است. شبکه خبری RBB آلمان با استناد به اظهارات چند سازمان امدادی گزارشی در این مورد منتشر کرده است.

سازمان‌های امدادی یادشده می‌گویند، در سال گذشته شمار جوانان تحت سرپرستی آ‌ن‌ها به طرز مشهودی رو به افزایش گذاشته است.
بر پایه این گزارش، بیش از همه مردان جوانی از ایران، افغانستان و پاکستان به تن‌فروشی رو آورده‌اند.

تماس متقاضیان با تن‌فروشان اغلب از طریق اینترنت برقرار می‌شود. با این حال موضوع در انظار عمومی هم قابل مشاهده است. در پارک‌ها و فضاهای سبزی مانند "تیِر گارتن" برلین تن‌فروشی پسران جوان آشکارا دیده می‌شود.

مشکل بزرگ این است که پسران پناهجو بعد از رسیدن به سن قانونی از سیستم دریافت کمک مالی برای نوجوانان خارج می‌شوند. حزب چپ‌های برلین در واکنش به این گزارش از دولت آلمان درخواست کرده تا پول بیشتری برای هم‌پیوندی (انتگراسیون) پناهجویان و مددکاری اجتماعی هزینه کند.

کاتینا شوبرت، عضو ارشد حزب چپ می‌گوید: «جوانان بدون چشم‌اندازی برای آینده، با تجربه فرار یا بدون آن، با وضعیت خطیری روبرو می‌شوند.»

او سیاست هم‌پیوندی دولت فدرال آلمان را "شکست‌خورده" تلقی کرده، خواستار افزایش مددکاران اجتماعی، اقامتگاه برای بی‌خانمان‌های زیر سن قانونی و ارائه دوره‌های آموزشی برای آنان شده است.

خانم شوبرت با اشاره به تن‌فروشی مردان جوان پناهجو در پارک "تیِرگارتن" برلین گفت، در غیر این صورت هزاران نوجوان زیر سن قانونی سرنوشتی مشابه با مردان جوان در تیِرگارتن برلین پیدا خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: