کد خبر: ۷۱۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۹
ماسیمیلیانو آلگری با اعلام این موضوع که یووه نمی تواند برای کسب تساوی ۰-۰ به میدان برود اعلام کرد یووه در مقابل بارسا نمایشی تهاجمی خواهد داشت.
آلگری: برای برد مقابل بارسا به میدان می‌رویمبه گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت نود: ماسیمیلیانو آلگری با اعلام این موضوع که یووه نمی تواند برای کسب تساوی ۰-۰ به میدان برود اعلام کرد یووه در مقابل بارسا نمایشی تهاجمی خواهد داشت.

 یوونتوس در فصل جاری با سیستم ۱-۳-۲-۴ به میدان رفته است و با این سیستم نتایج درخشانی کسب کرده است با این حال برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که یووه با این سیستم مقابل بارسا به مشکل خواهد خورد، آلگری در این خصوص در کنفرانس خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل بارسلونا گفت:

نمی توانم بگویم که با چه سیستمی در زمین حاضر خواهیم شد اما ۴ بازیکن اصلی خط حمله در این دیدار به میدان خواهند رفت. در مرحله یک چهارم نهایی قرار داریم و شاهد دو دیدار جذاب خواهیم بود. دیدار مهمی خواهیم داشت، احساس می کنم دیدار جذابی خواهیم دید. با اعتماد به توانایی هایمان و همچنین با درک درستی که از این دیدار داریم مقابل بارسا صف آرایی خواهیم کرد، می توانیم از سد بارسا عبور کنیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که بارسلونا قدرتمندترین تیم جهان است در خصوص این تیم افزود:

دیدار بسیار سختی خواهیم داشت چرا که بارسلونا قوی ترین تیم جهان است. آن ها مهاجمین قدرتمندی چون مسی، سوارز و نیمار را در اختیار دارند و در کنار آن ها بازیکنان قدرتمند دیگری نیز حضور دارند. با این وجود با حضور آن ۳ بازیکن بارسا مقابل هر تیمی می تواند به گل برسد. در سوی مقابل ما نیز ترکیب قدرتمندی از بازیکنان را در اختیار داریم که تا به اینجای فصل کارهای بزرگی انجام داده ایم. در سال های گذشته تغییراتی داشته ایم و اعتماد به نفس بهتری به دست آورده ایم. در یک چهارم نهایی به میدان خواهیم رفت و باید نمایشی در خور این مرحله از خود نشان دهیم. بازیکنان آمادگی خوبی برای حضور در این دیدار دارند. توانایی های بالایی داریم و باید در داخل زمین به بارسا نشان دهیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. با این وجود نباید از یاد ببریم که مقابل تیم بزرگی به میدان می رویم که اشتباه مقابل آن جبران ناپذیر خواهد بود.

وی همچنین در خصوص دیدار بین دو تیم صحبت کرد و افزود احتمالا دیداری نزدیک را شاهد خواهیم بود:

هیچ یک از دو تیم شانس بیشتری نسبت به دیگری ندارد و احتمالا دیداری متعادل را شاهد خواهیم بود. وقتی در خانه به میدان می روید نکته مهمی که وجود دارد این است که کلین شیت داشته باشید و گلی دریافت نکنید. با این وجود با حضور MSN کلین شیت کردن دشوار خواهد بود بنابراین باید سعی کنیم به گل برسیم. بارسا در خط حمله توانایی های بالایی دارد اما در خط دفاعی آسیب پذیر است، باید روی این نقطه ضعف کار کنیم. باید از نقطه آسیب پذیر رقبا به آن ها آسیب بزنیم. با احترامی که برای رقبا قائلیم باید بگویم مقابل همه تیم ها باید از نقطه ضعفشان به آن ها آسیب بزنیم و به گل برسیم. این تنها راهی است که بتوانیم مقابل بارسلونا به برتری برسیم، غیر ممکن است که فکر کنیم می توانیم با کسب دو تساوی ۰-۰ در ضربات پنالتی بارسلونا را حذف کنیم.

بارسا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار رفت ۴-۰ شکست خورد اما در دیدار برگشت موفق شد به برتی ۶-۱ دست یابد و در نهایت به دور بعد این مسابقات صعود کند. آلگری در ادامه در این خصوص افزود:

آن دیدار به ما اثبات کرد که هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست مخصوصا در فوتبالی که در این مرحله انجام می شود. در مرحله یک چهارم نهایی هستیم و هرچیزی امکان پذیر خواهد بود. دیدار ما و همچنین دیدار بایرن و رئال مادرید دیداری بین مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد بود، از این چهار تیم تنها ۲ تیم در مسابقات باقی می مانند و در ادامه اتلتیکو نیز می تواند رقیبی جدی برای قهرمانی در این مسابقات باشد. قطعا ۴ روز فوق العاده را شاهد خواهیم بود و دیدارهای جذابی خواهیم دید. باید نمایش بی نقصی داشته باشیم و بازی مد نظرمان را ارائه دهیم. باید با آرامش مقابل حریف به میدان برویم. زمانی که در دیداری در این سطح حاضر می شوید باید بین خط حمله و خط دفاع تعادل خوبی داشته باشید و با تکنیکی مناسب به میدان بروید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: