کد خبر: ۷۱۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
تعداد بازدید: ۳۲۹
لخویای قطر با برتری مقابل استقلال خوزستان به صدر جدول گروه B لیگ قهرمانان آیسا صعود کرد.
شکست استقلال خوزستان و صدرنشینی لخویابه گزارش خبرداغ ، دیدار تیم‌های لخویای قطر و استقلال خوزستان ایران در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه آغاز شد که این دیدار با برتری 2 بر یک لخویای قطر به پایان رسید. آلوبی نانگ در دقیقه 9 ابتدا استقلال خوزستان را پیش انداخت و در ادامه نام تائه هی در دقیقه 35 و علی المعز در دقیقه 44 برای لخویا گلزنی کردند.

 

با کسب این نتیجه لخویای قطر هشت امتیازی شد و به صدر جدول گروه B صعود کرد و استقلال خوزستان با هفت امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سلمان بحرانی، مهدی مومنی، آلویز نانگ، حسین بیت‌سعید و آرش افشین یازده بازیکن شاگردان پورموسوی در دیدار با لخویا بودند.

 

احمد الکاف داوری عمانی این دیدار در نیمه نخست به کریم بودیاف از لخویا و محمد طیبی و دانیال ماهینی از استقلال خوزستان ایران کارت زرد نشان داد.

 

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های الوحده امارات و الفتح عربستان از ساعت 20:15 امشب (دوشنبه) به مصاف هم رفته‌اند که نتیجه این دیدار تا دقیقه 75 با تساوی بدون گل در جریان است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: