کد خبر: ۷۱۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۹
سرمربی لوکوموتیو تاشکند گفت: کادرفنی و بازیکنان امیدوار هستند تا استقلال را شکست دهند و می‌توانم بگویم که تیم در این بازی پیروز خواهد شد.
برای شکست استقلال هر کاری می‌کنیم/ قبل از این بازی چند بازیکنمان مصدوم شدندبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال استقلال تهران فردا ساعت 15:30 در تاشکند میهمان تیم لوکوموتیو ازبکستان است تا دیدار برگشت خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد.

 

آندره میکایلوف، سرمربی لوکوموتیو در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: خیلی خوب می‌دانیم که بازی فردا مقابل استقلال مهم است و به همین خاطر تیم هر چیزی که نیاز به پیروزی داشته باشد را به کار خواهیم برد. کادرفنی و بازیکنان امیدوار هستند تا استقلال را شکست دهند و می‌توانم بگویم که تیم در این بازی پیروز خواهد شد.

 

وی افزود: متاسفانه ما پیش از بازی با استقلال ضرری را متحمل شدیم و در این بازی محمدوف به خاطر مصدومیت قادر به همراهی ما نیست. علاوه بر محمدوف، کوتیبوف و کاپاتزه خا را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و نمی‌توانند مقابل استقلال بازی کنند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: