کد خبر: ۷۱۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۶
حسن روشن به شرایط فعلی استقلال امیدوار است اما به این نکته اشاره می‌کند که نگه داشتن این شرایط سخت است.
حسن روشن: استقلال توقعات را بالا بردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: حسن روشن به شرایط فعلی استقلال امیدوار است اما به این نکته اشاره می‌کند که نگه داشتن این شرایط سخت است. رییس سابق آکادمی استقلال در خصوص بازی که آبی‌ها در تاشکند مقابل لکوموتیو دارند اینطور می‌گوید: «وضعیت استقلال در حال حاضر خوب است اما یک مساله مهم وجود دارد؛ اینکه استقلالی‌ها باید این شرایط را حفظ کنند. به دست آوردن این موقعیت شاید چندان سخت نباشد ولی حفظ آن خیلی سخت است و به مدیریت درست بستگی دارد. در مورد بازی استقلال و لکوموتیو هم باید بگویم که این حریف ازبک چندان سر سخت نیست و فکر نکنم که استقلال برای شکست این تیم مشکلی داشته باشد.»

روشن در ادامه در مورد موقعیت استقلالی‌ها در لیگ برتر و جایگاهی که در جدول دارند می‌گوید: «استقلال رشد خوبی کرده و همین رشد توقعات را بالا برده است. استقلال قطعا قهرمان نمی‌شود اما هواداران این تیم توقع دارند که استقلال در فصل آینده حتما قهرمان شود که با توجه به مدیریت ضعیف بعید می‌دانم بتواند به این هدف برسد.»

روشن در پایان می‌گوید: «همانطور که گفتم حفظ موقعیت فعلی سخت است. استقلال توقعات را بالا برده است و ماندن در این موقعیت مدیرعامل قوی می‌خواهد. امیدوارم که استقلالی‌ها بتوانند شرایط خود را حفظ کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: