کد خبر: ۷۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۹
با مصدومیت 2 مدافع اصلی تیم فوتبال رئال مادرید، حالا 2 مدافع دیگر رئالی‌ها هم در آستانه محرومیت قرار گرفته‌اند.
ناچو و راموس در آستانه محرومیتبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: در حالی که واران و په‌په مصدوم هستند، راموس و ناچو هم در خطر محرومیت قرار دارند. راموس حالا باید در لیگ قهرمانان مقابل تیم فوتبال  بایرن مونیخ مراقب بازی خود باشد و ناچو هم پیش از ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا باید از خود مراقبت کند.

راموس در لیگ قهرمانان یک کارته است و با دریافت یک کارت زرد دیگر بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ را در محله یک‌چهارم نهایی از دست خواهد داد و این فاجعه خواهد بود.
 
این در حالی است که ناچو، مدافع دیگر رئالی‌ها در لالیگا اسپانیا 4 کارته است و با دریافت کارت زرد مقابل خیخون، بازی ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا را از دست خواهد داد.

با مصدومیت واران و په‌په در بدترین مقطح فصل، مشکلات زیدان خیلی بیشتر از گذشته شده است. وی حالا تنها راموس و ناچو را به عنوان 2 مدافع وسط در اختیار دارد.

رئال مادرید در شرایط بسیار حساسی قرار دارد. رئالی‌ها حسابی باید حواس‌جمع باشند چون بازی‌های مهم آنها در همین چند هفته از راه خواهد رسید. دیدارهای رفت و برگشت مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دیدار برگشت مقابل بارسلونا در مادرید که قهرمانی رئال را در لالیگا مشخص خواهد کرد.

زیدان فرانسوی در آستانه دیدارهای حساس تیمش حالا باید به فکر محرومیت احتمالی برخی از بازیکنانش هم باشد. این مربی جوان به خوبی می‌داند اشتباهات کوچک می‌تواند در این مقطح از فصل تمام زحمات گذشته آنها را به هدر بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: