کد خبر: ۷۱۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۰
ستاره آلمانی تیم فوتبال آرسنال مورد توجه سران منچستریونایتد قرار گرفته است.
مورینیو در فکر خرید اوزیلبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: مسوت اوزیل، یکی از بازیکنان مهم در تیم فوتبال آرسنال است. این ستاره آلمانی تا سال 2018 با «توپچی‌ها» قرارداد دارد اما هنوز برای تمدید قرارداد با باشگاه لندنی به توافق نرسیده است.
 
شنیده می‌شود ژوزه مورینیو و باشگاه منچستریونایتد به دنبال خرید اوزیل هستند. مورینیو سابقه کار کردن با اوزیل در رئال مادرید را دارد.

ستاره آلمانی در حال حاضر در انتظار مشخص شدن وضعیت آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌هاست. هواداران آرسنال دیگر علاقه‌ای به این مربی فرانسوی ندارند. قرارداد ونگر با آرسنال در پایان فصل به اتمام می‌رسد و سران باشگاه هنوز در مورد آینده این مربی تصمیم نگرفته‌اند. ونگر بیش از 20 سال است که مربی آرسنال محسوب می‌شود.

منچستریونایتد با تمام این اتفاقات شرایط مسوت اوزیل را زیر نظر گرفته است. آنها در صورتی که این ستاره آلمانی قرادادش با آرسنال را تمدید نکند برای خرید او اقدام خواهند کرد. مورینیو علاقه زیادی دارد تا دوباره بازیکنی مثل اوزیل را در تیم خود داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: