کد خبر: ۷۱۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۲
بازیکن تیم فوتبال الریان با بیان اینکه تیمش می‌خواهد تاریخ ساز شود، گفت: برای پرسپولیس احترام زیادی قائلیم اما می‌خواهیم برای اولین بار به دور بعد صعود کنیم
مقابل پرسپولیس کار سختی خواهیم داشت/ می‌خواهیم تاریخ ساز شویمبه گزارش خبرداغ ، عبدالرحمن بازیکن تیم فوتبال الریان قطر که همراه لادروپ درنشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس حاضر شده بود، با اشاره به این مسابقه گفت: من فکر می‌کنم که بازی سختی را پیش رو داشته باشیم یک بازی را با پرسپولیس در کشورمان پشت سر گذاشتیم ما برای پرسپولیس به عنوان یک تیم قوی احترام قائل هستیم اما ما هم تیم قوی هستیم.

 

وی در خصوص برنامه این تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت:ما تلاش می‌کنیم که به دور بعدصعود می کنیم و خواسته همه بازیکنانمان است که تاریخ ساز شویم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم. 

 

بازیکن تیم فوتبال الریان تصریح کرد: من در پست هافبک راست بازی می‌کنم و شماره ۱۰ تیم پرسپولیس رقیب من است. در مورد بازیکنان پرسپولیس نظر خاصی ندارم و به کل تیم احترام قائل هستم نسبت به بازی که از این تیم در دوحه دیدیم پرسپولیس تیم قوی است.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: