کد خبر: ۷۱۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۸
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که نگران خستگی بازیکنان برای دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان است.
وریا و مگویان مشکلی برای بازی با لوکوموتیو ندارند/ برای نایب قهرمانی تلاش می‌کنیمبه گزارش خبرداغ ، نصرالله عبداللهی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص وضعیت آبی‌پوشان برای دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: بچه‌ها تمرینات خود را انجام می‌دهند، اما کمی دلواپس خستگی آنها هستیم. بازی‌ها پشت سر هم بوده و برخی از بازیکنان در عرض یک ماه 5،6 بازی انجام داده‌اند. با این حال، تمرینات ریکاوری به خوبی برگزار شده است.

 

وی در مورد اینکه قرار است استقلالی‌ها با پرواز چارتر راهی ازبکستان شوند، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان لطف کرده و کمک کردند تا به صورت مستقیم به ازبکستان برویم.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس شکست لوکوموتیو ازبکستان را دارند، گفت: به پیروزی امیدواریم و تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد.

 

عبداللهی در رابطه با محروم و مصدومان استقلال برای بازی با نماینده ازبکستان خاطرنشان کرد: بازیکنان همگی در حال تمرین کردن هستند. فکر می‌کنم مگویان صد در صد به این بازی می‌رسد و اگر کادر فنی تشخیص بدهد از او استفاده خواهد کرد. وریا غفوری هم خودش گفته خوب است و مشکلی ندارد.

 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا همچنان شانس قهرمانی لیگ برتر را دارند یا نه، گفت: نه، باید منطقی فکر کرد، اما برای رتبه دومی شانس داریم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: