کد خبر: ۷۱۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۴
صبح امروز؛
گروهی از کارشناسان بیمه کشاورزی با تجمع مقابل ساختمان سازمان برنامه و بودجه کل کشور خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی‌شان شدند.
گروهی از کارشناسان بیمه کشاورزی مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمع کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تعدادی از کارشناسان بیمه کشاوری که چندین مرتبه در سال ۹۵ گذشته در اعتراض به وضعیت استخدامی خود مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی و همچنین سازمان برنامه و بودجه در میدان بهارستان تجمع کرده بودند، صبح امروز بار دیگر مقابل ساختمان سازمان برنامه و بودجه کل کشور تجمع کردند.

این تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی درمورد وضعیت نابه سامان استخدامی خود شعار می‌دادند.

به گفته یکی از تجمع‌کنندگان باوجود اینکه برنامه‌ از پیش تعیین شده‌ای برای ادامه این تجمع در مقابل ساختمان مجلس وجود ندارد، اما باتوجه به نزدیکی ساختمان سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی، احتمال حضور تجمع‌کنندگان در مقابل مجلس نیز وجود دارد.

این تجمع‌کنندگان که تعدادشان در مقطعی به حدود چندصد نفر می‌رسد، خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: