کد خبر: ۷۱۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۲
به جای مانده از بازی استقلال و گسترش فولاد؛
تماشاگران تبریزی کاپیتان استقلال را در پایان بازی با گسترش فولاد اینگونه تهدید کرده اند: این اهانت ها تمرین برای بازی تراکتورسازی بود!
تهدید عجیب تماشاگران تبریزی خطاب به مهدی رحمتیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،با وجود آن که چند روزی از بازی گسترش فولاد و استقلال تهران گذشته است اما هنوز حرف و حدیث ها درباره این دیدار شنیده می شود.

 

در همین راستا از زبان یکی از نزدیکان باشگاه استقلال شنیدیم که برخی تماشاگران تبریزی در پایان این مسابقه تهدیدات جالبی کرده اند.

 

این افراد خطاب به کاپیتان استقلال گفته اند که این اهانت ها در بازی با گسترش فولاد تمرینی برای دیدار با تراکتورسازی بود که قرار است در تبریز برگزار شود!

 

این تهدید در حالی انجام شده که هنوز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنشی به اتفاقات حاشیه ای بازی گسترش فولاد و استقلال نشان نداده است.

 

دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ شانزدهم روز پنج شنبه 31 فروردین ماه جاری ساعت 17.45 در تبریز برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: