کد خبر: ۷۱۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۸
رودی فولر چهره شناخته شده فوتبال جهان و یکی از اسطوره‌های فوتبال آلمان آماده همکاری و کمک به فوتبال ایران است.
اسطوره فوتبال آلمان آماده همکاری با ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: رودی فولر چهره شناخته شده فوتبال جهان و یکی از اسطوره‌های فوتبال آلمان آماده همکاری و کمک به فوتبال ایران است. ابراهیم طالبی سرمربی سابق نساجی قائمشهر در این باره می‌گوید: «من هنوز ارتباطات خیلی خوبی با فوتبال آلمان دارم و بعد از اینکه در سال‌های دور توانستم بازیکنان زیادی را از ایران از جمله پاشازاده، یزدانی، دین محمدی، سرژیک تیموریان، خداداد عزیزی و منصوریان را به فوتبال آلمان ببرم دوباره می‌خواهم به فوتبال ایران کمک کنم و طی تماسی که با رودی فولر داشتم قرار بر این شد که طی جلسه‌ای با یکی از مدیران فوتبال ایران طی یک برنامه استعدادیابی وسیع در کشور با همکاری باشگاه‌های آلمانی برای فوتبال ایران مفید واقع شوم.
 
ما بعد از جام جهانی نتوانستیم لژیونر‌های خوبی در سطح اول فوتبال جهان داشته باشیم با اینکه لیاقتش را داشتیم و بازیکنان با کیفیت بالایی در اختیار داشتیم اما این اتفاق نیفتاد، با این حال قول می‌دهم در آینده اتفاقات خیلی خوبی در این زمینه بیفتد که حاصلش رشد و شکوفایی فوتبال ایران و کیفیت بازیکنان ایران در سطح بین‌المللی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: