کد خبر: ۷۱۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۳۳
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از درگیری طایفه ای در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
درگیری خونین طایفه‌ای در نهاوند/ یک کشته و 3 زخمیبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ منصور ملکی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش از ظهر امروز مصادف با شنبه 19 فروردین براثر درگیری طایفه‌ای در روستای توانه از بخش زرین دشت نهاوند یک نفر کشته و ۳ نفر زخمی و مجروح شدند.

وی تصریح کرد: درگیری رخ‌داده در روستای توانه از توابع بخش زرین‌دشت نهاوند به علت اختلافات قومی و قبیله ای و طایفه‌ای و با چوب، سنگ و اسلحه شکاری بوده است.

ملکی عنوان کرد: این اختلافات مربوط به سالهای گذشته بوده و درگیری‌هایی نیز درگذشته داشته‌اند که بین دو طایفه رخ‌داده است.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: این دو طایفه امروز نیز درگیر شدند که در این درگیری‌ها یک نفر با اسلحه شکاری کشته‌شده است و ۳ نفر نیز مجروح شدند.

ملکی گفت: فردی که کشته‌شده است حدوداً ۴۷ ساله است و ضارب به همراه چند نفر از طرفین دعوا توسط نیروی انتظامی دستگیر شده‌ است.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مقام محترم قضائی و با حضور عوامل انتظامی اوضاع این روستا تحت کنترل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: