کد خبر: ۷۱۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۲۷

بسم الله النور


فرا رسيدن دهمين روز از ماه پر بركت رجب و سالروز ولادت با سعادت نهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، مظهر جود و سخا حضرت امام محمد التقي (ع) را به تمامي مسلمانان و شيعيان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبريك وتهنيت عرض مي كنم.

امام جواد علیه السلام با بهره‌مندی از علوم و معارف ناب توحیدی گنجينه اي عظيم از علم و حکمت بودند كه مسلمانان را به سلاح علم و ايمان مجهز كردند. علم و احاطه ايشان بر مسائل فقهی، تفسیری و عقیدتی يكي از مهمترين عوامل موثر در حفظ دين مبين اسلام بود. اين امام بزرگوار در خفقان حكومت عباسي با برگزاري جلسات مناظره و مباحثه به ترويج احكام الهي پرداخته و در تبيين نظام ولايي به عنوان نظام كامل قرآني در حوزه سياسي عملكردي بي نظير داشتند. دفتر زندگی پر بار ايشان آکنده از برگ‌هایی زرین مكارم اخلاق، استجابت دعاها و ارتباط صمیمانه و همدردی با اصحاب و یاران است.

اميد است که در سايه الطاف الهي و با تأسی به آن امام همام، خود را به زيور علم و ايمان بیاراییم و كسب معرفت و دانش را سر لوحه برنامه‏ زندگى خویش در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار دهیم.


علي اصغر مونسان

رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کیش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: