کد خبر: ۷۱۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۲۵۴
حجت الاسلام رییسی با استعفا از هیات نظارت مرکزی انتخابات رسما داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد.
رییسی رسما اعلام کاندیداتوری کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، صولت مرتضوى به عنوان نماینده رییسی در مجمع ملی جمنا گفت:‌ اولا ایشان از حسن نظر و عنایت همه بزرگواران که به طرق مختلف از ایشان دعوت به حضور در انتخابات ریاست جمهوری  کردند سپاس‌گذاری کرد. در رابطه با شخصیت آقای رییسی قطعا شما شناسنامه و هم کارنامه ایشان را از بنده بهتر می‌دانید و در آینده نزدیک برنامه ایشان را به سمع نظر شما می‌رسانیم.

او افزود:  نظر به درخواست متعدد از ایشان، حجت الاسلام رییسی با استعفا از هیات نظارت مرکزی انتخابات رسما پذیرش داوطلبی خود را اعلام کردند. حضور ایشان حضور جدی است و ان‌شالله با قوت و قدرت و حمایت شما نقش‌آفرینی کنیم. ایشان فرموند بسیار مایل بودم در این مراسم حضور یابم اما بعلت زلزله در بخشی از استان خراسان رضوی نتوانستم حضور یابم. در کنار مردم ایران بودن جز افتخار ایشان است و ایشان بنده را مامور کردند تا حضور یابم و پیام ایشان را بیاورم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
0
اقای رییسی یک دهه دادستان کل کشور بودند.پرونده ملی نگین غرب از سال 89 در تجدید نظر است و متهم ان که به 20 سال زندان محکوم شده بود از 2 سال پیش ازاد شده و 4 هزار نفر شاکی دربدرندو هزاران میلیارد تومان در اختیار قوه قضاییه..
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: