کد خبر: ۷۱۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۰
دادستان کل کشور از آزادی تعدادی از مدیران دستگیر شده کانال های تلگرامی در روزهای آینده خبر داد.
دادستان کل کشور: تعدادی از مدیران بازداشت شده شبکه‌های تلگرام آزاد می‌شوندبه گزارش خبرداغ،حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در مصاحبه با صداوسیما درباره علت دستگیری ۱۲ نفر از مدیران شبکه‌های تلگرامی در روزهای پایانی سال گذشته افزود: کانال هایی که بسته شد و افرادی که در همین ارتباط دستگیر شدند به تشخیص قاضی پرونده مرتکب اعمال برخلاف امنیت ملی شده بودند که اقدامات مجرمانه ای داشتند.
 
او گفت: برای ما تفاوتی نمی‌کند که این شبکه‌ها به چه جریانی وابسته باشند و دستگاه قضائی طبق قانون عمل می کند و هم دستگیری این افراد و هم ادامه بازداشت آنان طبق قانون بوده است و طبق قانون هم ادامه خواهد داشت.
 
دادستان کل کشور در خصوص درخواست برخی از مسئولان دولتی و مجلس برای آزادی این افراد نیز افزود: در هر حال افرادی که دستگیر می‌شوند خواه ناخواه دوستان و هوادارانی دارند که درخواست آزادی آنان را می‌کنند و دستگاه قضائی سعی می‌کند در روند دستگیری و ادامه بازداشت طبق موازین قانونی عمل کند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: