کد خبر: ۷۱۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۰
محمد حسن آصفری، عضو ستاد اجرایی «جمنا» به سخنان برخی نزدیکان آیت الله مصباح یزدی در مورد فشار «جمنا» به رهبر معنوی جبهه پایداری برای پذیرفتن ائتلاف واکنش نشان داد.
واکنش عضو «جمنا» به سخنان نزدیکان رهبر معنوی جبهه پایداری: آیت الله مصباح را برای پذیرفتن ائتلاف تحت فشار نگذاشته ایم / این حرف ها سیاسی است / رئیسی فردا نظر قطعی خود را اعلام می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب،محمد حسن آصفری، عضو ستاد اجرایی «جمنا» به سخنان برخی نزدیکان آیت الله مصباح یزدی در مورد فشار «جمنا» به او برای پذیرفتن ائتلاف واکنش نشان داد.

این فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با اظهارنظر برخی مبنی بر اینکه آیت‌الله مصباح‌یزدی برای همکاری با جمنا تحت‌فشار قرار گرفته است تاکید کرد: بنده این اظهارنظر را قبول ندارم چراکه مراجع به هیچ‌وجه شخصیت‌هایی نیستند که برای تصمیم‌گیری‌هایشان تحت‌فشار قرار بگیرند کمااینکه در هر شرایطی از آزادی ابراز عقیده برخوردار هستند و به هیچ‌عنوان تحت‌تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرند.

وی افزود: بنابراین اظهارنظر مبنی بر تحت‌‌فشار قرار گرفتن آنها تنها حرف‌های سیاسی بوده که برخی بیان می‌کنند و هیچ صحت و سقمی هم ندارد.

آصفری یادآورشد: هم‌اکنون همه مراجع معتقد به این امر هستند که باید فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که دغدغه تامین معیشت مردم و رفع بحران بیکاری جوانان را داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به سعید جلیلی گفت: اما بر اساس اخبار موثق آقای رئیسی قرار است هجدهم فروردین‌ماه یعنی یک روز بعد از برگزاری جلسه اعضای جمنا برای انتخاب 5 کاندیداهای انتخاباتی نظر قطعی خود را در مورد حضور در انتخابات اعلام کند.

لازم به ذکر است که برخی از نزدیکان آیت الله مصباح یزدی از جمله قاسم روانبخش اخیران به صولرت تلویحی اشاره کردند که «جمنا»، رهبر معنوی جبهه پایداری را برای پذیرفتن ائتلاف تحت فشار گذاشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: