کد خبر: ۷۱۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۸۴
فرشاد احمدزاده بازیکن مورد علاقه برانکو در آبادان مصدوم شده و به دیدار با پیکان نمی‌رسد اما سوال اینجاست که در سیستم مد نظر برانکو جانشین او چه کسی خواهد بود؟
جانشین شماره 10 پرسپولیس کیست؟به گزارش خبرداغ ، در روزهایی که رامین رضاییان اخراجی و دور از تیم به حساب می‌آید برانکو چند راه دارد. اگر خط دفاع مثل بازی قبل شکل بگیرد برانکو می‌تواند از صادق محرمی در پست اصلی خود یعنی هافبک راست استفاده کند.سامان نریمان جهان دیگر گزینه‌ای است که البته برانکو به او روی خوش نشان نداده است.حالت دیگر که محتمل‌تر به نظر می‌رسد این است که جای بازی مسلمان عوض شود. در واقع اگر مسلمان به جناح راست خط هافبک بیاید برانکو می‌تواند امیری را به هافبک چپ آورده و از علیپور در کنار طارمی بهره بگیرد که باید دید این تغییرات را انجام می‌دهد یا نه.البته با توجه به علاقه عجیب برانکو به احمدزاده بعید نیست این بازیکن در صورت حل مشکل مصدومیتش با یک جلسه تمرین به ترکیب اصلی برگردد.ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: