کد خبر: ۷۱۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۴۱
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در مورد اجرای مواد برنامه پنجم پنج ساله مقرر شد نمایندگان وزارت‌خانه‌های مرتبط با کمیسیون در جلسات آینده حاضر شوند علت برخی از مواد اجرا نشده توضیح دهند.
جزییات اولین جلسه کمیسیون آموزش در سال ۹۶به گزارش خبرداغ ، میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به اولین جلسه این کمیسیون در سال جدید عنوان کرد: در این جلسه برنامه سالانه کمیسیون و کمیته‌های آن مورد بررسی قرار گرفت.  همچنین در مورد اجرای مواد برنامه پنجم پنج ساله مقرر شد نمایندگان وزارت‌خانه‌های مرتبط با کمیسیون در جلسات  آینده حاضر شوند علت برخی از مواد اجرا نشده توضیح دهند.

او افزود: همچنین قرار است این وزارت‌خانه‌ها و برنامه‌های آینده خود را سال اول اجرای برنامه ششم بیان کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: در جلسه امروز سفر‌های کمیته‌ها هماهنگ شد و از هفته بعد موارد مربوط به وزارت‌خانه‌های مربوطه را پیگیری می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: