کد خبر: ۷۱۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی مطرح شد؛
رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون عمران خواست تا هرچه سریع‌تر گزارش نهایی خود درخصوص حادثه پلاسکو را به هیات رییسه مجلس ارائه دهد.
تاکید لاریجانی بر ارائه هرچه سریع‌تر گزارش حادثه پلاسکو توسط کمیسیون عمرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۱۶۷ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: حین بررسی قانون بودجه سال ۹۶ دو بار یادآور شدم که سه سال از اجرای آزمایشی قانون مدیریت بحران کشور گذشته و این قانون سه بار تمدید شده است و مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه برای آن اعتبار پیش‌بینی کرده است.

او خواستار تعیین تکلیف این قانون شد و با اشاره به سپری شدن یک ماه از مهلت کمیسیون عمران برای ارائه گزارش نهایی درخصوص حادثه پلاسکو از رییس جلسه درخواست کرد که تکلیف این گزارش نیز هرچه سریع‌تر مشخص شود.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکرات نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، خواستار ارائه سریع‌تر گزارش حادثه پلاسکو توسط کمیسیون عمران و همچنین تعیین تکلیف قانون آزمایشی مدیریت بحران کشور توسط دولت شد و گفت: یا دولت لایحه بدهد یا مجلس در قالب طرحی تکلیف این قانون آزمایشی را مشخص می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: