کد خبر: ۷۱۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۲۶۷
لاریجانی در پاسخ به تذکر قاضی‌پور:
در پی تذکر نماینده مردم ارومیه برای رسیدگی سریع‌تر روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به تقاضای استیضاح و سوال از وزرا، رئیس مجلس شورای اسلامی از در دستور قرار داشتن سوال از وزرا و البته از هفته آینده خبر داد.
سوال از وزرا از هفته آینده در دستور کار مجلس قرار داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۴۳ قانون اساسی، خطاب به رییس مجلس گفت: استفاده از توان داخلی در قالب قوانین مختلف تصویب شده است؛ از روسای کمیسیون‌ها بخواهید به استیضاح‌ها و سوال از وزرا که در کمیسیون‌های تخصصی در جریان است، سریع‌تر پاسخ دهند.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس دهم خاطرنشان کرد: برای اجرای فرامین رهبری عزیز سوالاتی از وزرا پرسیده‌ایم اما آقای کاتب عضو هیات رییسه مجلس به این مسأله توجهی نمی‌کند. از هفته آینده جلسه سوال از وزرا را تشکیل دهید. ما آمده‌ایم تا از ولایت دفاع کنیم، نیامده‌ایم از واردات دفاع کنیم.

قاضی‌پور همچنین مدعی شد: تعدادی از وزرا اقدام به واردات کالا که مشابه داخلی دارد، کرده‌اند.

علی لاریجانی نیز در واکنش به این تذکر، از در دستور کار قرار داشتن سوال از وزرا در هفته آینده خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: