کد خبر: ۷۱۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۰
بازيكن مغضوب برانكو بايد تيم جديدي پيدا كند و جايي براي بازگشت ندارد.
قطعی شد/ پايان قصه رامين و پرسپوليس/ رضاييان رفتنی شدبه گزارش خبرداغ ، سرپرست باشگاه پرسپولیس در پايان جلسه امروز اعلام كرد كه بحث بازگشت رضاييان به تيم منتفي است و بايد از تيم جدا شود.

 

طاهري در اين خصوص گفت: ما از صبح دو جلسه را برای موضوعات مختلف برگزار کردیم که جلسه اول با هیات مدیره به منظور هماهنگی برای فروش بلیت‌ها و همچنین خروج هواداران از ورزشگاه بود. جلسه دوم از زمان رسیدن برانکو به باشگاه بود که از حدود ساعت 2 برگزار شد.

 

وي ادامه داد: در این جلسه رامین رضاییان نیز حضور داشت و ما با او در رابطه با این مسئله صحبت کردیم که ایشان در بحث فنی کمی مشکل دارد و باید شرایط انتقالش به باشگاه دیگر را فراهم کنیم تا بتواند تمرین‌هایش را در آن باشگاه ادامه دهد.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره قطع همکاری با رضاییان ادامه داد: این امکان میسر نشد که ما کارمان را با او ادامه دهیم و او باید برای رفتن به تیم‌های دیگر روال قانونی را طی کند و پس از فسخ قرارداد با باشگاه ما می‌تواند در هر تیمی که خواست به میدان برود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: