کد خبر: ۷۱۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۵
در نشست ۶۰۰ نفره اقشار جمنا مطرح شد؛
عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست ۶۰۰ نفره اقشار این جبهه گفت: پنج شنبه با رای مستقیم ۳۰۰۰ نفر، ۵ کاندید نهائی جمنا مشخص می‌شود.
روستاآزاد: پنج‌شنبه ۵ کاندید نهایی جمنا مشخص می‌شود/ قاسمی: کاندیدای نهایی جمنا نباشم، کناره‌گیری می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رضا روستاآزاد، عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این نشست گفت: در روز پنج‌شنبه هر یک از نامزدها ٢٠ دقیقه فرصت سخنرانی دارند و سپس انتخاب پنج کاندیدای اصلی انجام می‌شود.

او افزود: از ۱۴ نفری که اسامی آنها قبل از عید اعلام شد، چهار نفر علی‌البدل هستند و در صورتی که از ۱۰ نفر اول کسی شرایط جمنا را نپذیرد آن چهار نفر جایگزین می‌شوند.

رستم قاسمی وزیر سابق نفت هم در این نشست گفت: در صورتی که به عنوان کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نباشم از صحنه انتخابات کنار می‌روم.

او با تاکید بر اینکه من پیرو جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستم و به تصمیمات احترام می‌گذارم، گفت: امروز مهمترین چالش کشور اقتصاد است، شرایط کشور طوری است که امروز ما به لحاظ اقتصادی لبه پرتگاه هستیم.

قاسمی تصریح کرد: هرجا با روحیه انقلابی کار کردیم، موفق شدیم و هرجا مثل بخش اقتصاد روحیه انقلابی نداشتیم، با مشکل مواجه شدیم.

به گفته وزیر سابق نفت، در صد سال صنعت نفت بیشترین توسعه نفتی در دوران تحریم اتفاق افتاد، من دراین باره با هر کسی که حاضر باشم، مناظره می‌کنم.

رستم قاسمی با تاکید بر اینکه بیشترین سرمایه‌گذاری در کشور بر اساس نوشته کتبی وزیر نفت فعلی، در دوران تحریم‌ها اتفاق افتاد، گفت: ۱۱۹ میلیارد دلار نفت در دوره تحریم فروختیم و پول آن را به کشور آوردیم.

او گفت: وقتی بنزین ما را قطع کردند، سبد انرژی کشور را تغییر دادیم ۲۵۰۰ جایگاه سی‌ان‌جی ایجاد کردیم تا از این بحران عبور کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: