کد خبر: ۷۱۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۱۸۷
برانکو دیگر نیازی به رضاییان ندارد و این بازیکن از تیم پرسپولیس جدا می شود.
جدایی این ستاره از پرسپولیس قوت گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رامین رضاییان بعد از درگیری با علیپور در اردوی امارات با دستور برانکو از تیم پرسپولیس اخراج شد و حتی وساطت بزرگانی همچون علی پروین و علی کریمی کار ساز نشد و برانکو اعلام کرد که این بازیکن را لازم ندارد.

 

جلسه طاهری و برانکو روز گذشته برگزار شد و سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که دیگر نیازی به رضاییان ندارد. با توجه به اینکه این بازیکن با سرخپوشان پایتخت تا پایان فصل بعد قرارداد دارد، مسئولان پرسپولیس تصمیم دارند این بازیکن را به تیم دیگری انتقال بدهند. 

 

در حالی که گفته می شود باشگاه پرسپولیس قرار است قرارداد این بازیکن را تمدید کند و بعد این بازیکن به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند اما طاهری سرپرست باشگاه نظر دیگری در این باره نظر دیگری دارد. 

 

طاهری درباره وضعیت رضاییان بیان کرد: تمدید قرارداد رضاییان صحت ندارد و قرار است این بازیکن تیم جدیدش را معرفی کند تا فوتبالش را در تیم دیگری پیگیری کند. 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتقال قرضی رضاییان به تیم دیگری گمانه زنی رسانه ها است و از طریق سایت باشگاه وضعیت این بازیکن اطلاع رسانی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: