کد خبر: ۷۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۳۲۹
پلیس آگاهی دزفول چهار انبار کالای قاچاق را در این شهرستان کشف کرد.
کشف 4 انبار کالای قاچاق در دزفولبه گزارش خبرداغ،سرهنگ نورعلی بارستی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی دزفول با انجام اقدامات پلیسی سه انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و همراهی نماینده اداره صنعت و معدن از این مکان‌ها بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این انبارها مقدار 6 هزار و 800 کیلو گرم برنج، 700 قالب انواع صابون و مقادیر زیادی نسکافه، آبمیوه، زیتون و ذرت بسته‌بندی شده فاقد مدارک معتبر گمرکی کشف شد. کارشناسان اداره صنعت و معدن ارزش کالاهای کشف شده را 368 میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

همچنین یک انبار کالای قاچاق با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی دزفول کشف و از این انبار مقادیری کالای قاچاق شامل چای، صابون، انواع نوشیدنی و باطری به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد. در این رابطه یک نفر دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شد.
ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: