کد خبر: ۷۱۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۵
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از ریزش خفیف برف در بخشی از اتوبان زنجان - قزوین (مجتمع غزال به سمت انتهای مسیر ارتباطی زنجان) خبر داد.
ریزش خفیف برف در اتوبان زنجان - قزوینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از ریزش خفیف برف در بخشی از اتوبان زنجان - قزوین (مجتمع غزال به سمت انتهای مسیر ارتباطی زنجان) خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: رانندگانی که از این مسیر ارتباطی تردد می کنند تا مساعد شدن شرایط آب و هوایی به دلیل خیس و لغزنده بودن سطح جاده با احتیاط، دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی افزود: در زمان حاضر ترافیک در مسیرهای ارتباطی این استان عادی و روان است و طی 24 ساعت گذشته نیز چندین فقره تصادف رانندگی منجر به جرح و خسارت در این مسیرها اتفاق افتاده است.

شیرمحمدی یادآور شد: این تصادفات رانندگی قریب به 10 مصدوم برجای گذاشت که به منظور درمان به مراکز درمانی زنجان منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: