کد خبر: ۷۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۵
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی جالبی داشت که هرگز محقق نشد.
پیش‌بینی خوردبین در مورد رضاییان اشتباه بودبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: محمود خوردبین قبل از اتمام سال 1395 پیش‌بینی کرده بود پس از اتمام دیدارهای تیم ملی مقابل قطر و چین، دوباره شانس بازگشت به رامین رضاییان از سوی برانکو ایوانکویچ داده شود اما برانکو همچنان اعتقادی به حضور رضاییان در این تیم ندارد.
 
برانکو به صورت قطعی به مسئولان باشگاه اعلام کرده بود دیگر هرگز نمی‌خواهد حتی رضاییان را در نزدیکی پرسپولیس ببیند چه رسد به ترکیب اصلی یا فهرست 18 نفره اما خوردبین تصور می‌کرد سرمربی کروات سرخپوشان از تصمیمات خود کوتاه بیاید که این طور نشد.
 
از این رو فعلاً پیش‌بینی خوردبین که فکر می‌کرد رضاییان در سفر آبادان همراه پرسپولیس خواهد بود، اشتباه از کار درآمد و مشخص نیست به طور کلی چه زمانی، شانس دوباره به رضاییان داده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: