کد خبر: ۷۱۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
تعداد بازدید: ۲۵۷
سازمان فجایع طبیعی اندونزی اعلام کرد در پی رانش زمین در این کشور 17 نفر مفقود شده اند که احتمالا زیر گل و لای دفن شده اند.
مفقود شدن 17 نفر در رانش زمین در اندونزیسازمان فجایع طبیعی اندونزی اعلام کرد در پی رانش زمین در این کشور 17 نفر مفقود شده اند که احتمالا زیر گل و لای دفن شده اند.
 
به گزارش  خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان فجایع طبیعی اندونزی اعلام کرد در پی رانش زمین در این کشور 17 نفر مفقود شده اند که احتمالا زیر گل و لای دفن شده اند.

بر این اساس، حادثه رانش زمین صبح روز شنبه در روستای باناران در منطقه پونوروگو در جاوه شرقی رخ داد و 30 خانه را تخریب کرد. 

سخنگوی سازمان فجایع طبیعی اندونزی در این باره گفت :«گزارش های ضد و نقیضی درباره تعداد افراد مفقود وجود دارد اما بر اساس اطلاعات میدانی ما سرگرم جستجوی 17 نفر هستیم.»

سازمان فجایع طبیعی اندونزی، همراه با نیروهای ارتش، پلیس و داوطلبان سرگرم تخلیه مردم منطقه آسیب دیده هستند.

ماه فوریه گذشته نیز 12 نفر شامل سه کودک در یک حادثه رانش زمین در جزیره بالی جان باختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: