کد خبر: ۷۱۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۳۲۹
یک مسافر پاکستانی به‌دلیل دلتنگی برای همسرش هواپیمایی را که به مقصد عربستان در حال پرواز بود، وادار به فرود اضطراری کرد.
مرد عاشق‌پیشه به‌دلیل دلتنگی برای همسرش، هواپیما را وادار به فرود اضطراری کرد!به گزارش خبرداغ،یک مسافر پاکستانی هواپیمایی را که از فرودگاه «لاهور» به مقصد «جده» در عربستان سعودی در حال پرواز بود چند دقیقه پس از پرواز، وادار به فرود اضطراری کرد.

 

مسافر مذکور مدعی شده بود که همسرش فوت کرده است و با داد و فریاد خواستار فرود هواپیما شد. خلبان هواپیما از ترس اینکه خشم این شخص جان مسافرین دیگر را به خطر افکند و همچنین همدردی خدمه پروازی با وی به خاطر به اصطلاح مرگ همسرش، مجبور به بازگشت به فرودگاه شد.

 

نیروهای امنیتی پس از فرود هواپیما، «عرفان علی حکیم» را بازداشت کردند. تحقیقات پلیس نشان داد همسر این شخص فوت نکرده است. 

 

این مسافر اعتراف کرد قرار بود برای چند ماه به عربستان سعودی برود؛ اما دلش برای همسرش تنگ شد و احساس کرد نمی‌تواند وی را تنها گذارد. از این رو تلاش کرد با داد و فریاد و ادعای اینکه همسرش فوت کرده است، هواپیما را وادار به بازگشت کند.

العالم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: